„VolonTERRA- AKTIVNE ŠKOLE POKREĆU PROMJENE!“
U tijeku smo provedbe projekta „VolonTERRA - AKTIVNE ŠKOLE POKREĆU PROMJENE!“ u suradnji s Udrugom za prirodu, okoliš i održivi razvoj Sunce u partnerstvu s njemačkom institucijom Regionales Umweltbildungszentrum Hollen e.V....
28. svibnja – PROJEKTNI DAN
Druženje s Dinom Levačić
U srijedu 8. svibnja 2024. učenici četvrtih razreda su, u školskoj knjižnici, ugostili našu proslavljenu daljinsku plivačicu Dinu Levačić. Ova iznimna mlada žena strpljivo je odgovarala na pitanja znatiželjnih učenika. Nakon druženja složili smo se da je...
Akcija čišćenja plaže Stinice, 4. svibnja 2024.
Dana 4. svibnja 2024. organizirali smo akciju čišćenja plaže Stinice u suradnji s Gradskim kotarom Brda i Pomorsko-športsko ribolovnom udrugom Stinice. U akciji je sudjelovalo gotovo 80 učenika...
Pogled u travanj
Klikom na link pogledajte travanjske aktivnosti naših učenika i djelatnika škole. https://bitly.cx/N7x
Akcija čišćenja plaže Stinice
Dragi učenici, roditelji i djelatnici, dana 4. svibnja 2024. (subota) organiziramo akciju čišćenja plaže Stinice u sklopu Programa Ekoškole te u suradnji s Gradskim kotarom Brda i Pomorsko športsko ribolovnom udrugom Stinice. Akcija je...
Festival znanosti u našoj školi
U okviru ovogodišnjeg Festivala znanosti, znanstvenica dr. sc. Sanda Skejić održala je predavanje "Plankton: nevidljivi pametnjakovići" u našoj školi. Prenosimo objavu Instituta za oceanografiju i ribarstvo. "Kroz ovo predavanje...
Pogled u ožujak
U ožujku, u našoj školi i izvan nje, odvijale su se razne aktivnosti. Što su sve radili naši učenici i njihovi učitelji, otkrijte klikom na link. https://bit.ly/3x7TX5V
Projektni dan “Otpad nije smeće!”, 14. ožujka 2024.
Projektni dan "Otpad nije smeće!" održan je 14. ožujka 2024. Svi učenici OŠ Brda (1. - 8. razreda) sudjelovali su u projektnim aktivnostima, a brojni članovi lokalne zajednice uključili su se u akciju prikupljanja EE...
Aktivnosti:

Budite u tijeku !

Produženi boravak

Organizacija rada:
Produženi boravak je neobvezan, organizirani oblik odgojno – obrazovnog rada namijenjen učenicima razredne nastave. Jedan je od modela kojim se kvalitetno i sustavno zbrinjava dijete mlađe školske dobi te mu se organizira vrijeme za učenje i slobodne aktivnosti.
Rad u PB-u je usklađen s nastavnim planom i programom.
Učenici rade samostalno, ali u svakom trenutku mogu zatražiti i dobiti objašnjenje. Zadaće se ispravljaju čim ih dijete napiše te tako dijete dobiva povratnu informaciju o usvojenosti znanja. Djetetu se pruža mogućnost ispravka pogreške i na taj mu se način jača samopouzdanje.
Kroz kreativan i uporan rad učiteljica, učenici usvajaju socijalne vještine, radne navike te uče kako učiti. Rad I igra u boravku snažno utječe na emocije učenika, sigurnost u sebe, samopoštovanje, povjerenje u prijatelje, međusobnu suradnju, pomaganje, odgovornost spram novih obveza, znatiželju, samovrednovanje, osjećaj uspješnosti, snalažljivost, kreativnost, pravo na pogrešku te i prihvaćanje istih kako svojih tako i kod drugih učenika.
Foto-galerija
