5. listopada – Dan učitelja

Sretan Dan učitelja! Klikom na link uživat ćete u nastupu našeg 3.b razreda koji pleše na pjesmu pod nazivom "Moja učiteljica". /upload/os-brda-st/images/newsimg/864/File/VID-20230929-WA0023.mp4

Pročitajte više
5. listopada – Dan učitelja

Sretan Dan učitelja! Klikom na link uživat ćete u nastupu našeg 3.b razreda koji pleše na pjesmu pod nazivom "Moja učiteljica". /upload/os-brda-st/images/newsimg/864/File/VID-20230929-WA0023.mp4

Pročitajte više
Pogled u rujan

Dragi učenici, poštovani roditelji, u nastavku se nalazi link s mjesečnim aktivnostima učenika i djelatnika škole. Naime, svaki mjesec objavljivat ćemo videa u kojima ćemo vam pokazati mjesečne aktivnosti naših učenika i učitelja. Predstavit...

Pročitajte više
OBILJEŽAVANJE EUROPSKOG DANA JEZIKA

Europski dan jezika obilježava se 26. rujna, još od 2001. godine na inicijativu Vijeća Europe te u suradnji s Europskom komisijom. Naša škola pridružila se proslavi bogate jezične i kulturne raznolikosti Europe te međukulturalnog razumijevanja s...

Pročitajte više
Dobrodošli, prvaši!

Danas su po prvi put u školske klupe sjeli učenici 1.a i 1.b razreda. Nakon priredbe u atriju škole, učenici su upoznali svoje učiteljice: Ankicu Kodžoman  i Ivanu Dugeč te Jagodu Vukas.             ...

Pročitajte više

  Budite u tijeku !

Produženi boravak

Organizacija rada:

Produženi boravak je neobvezan,  organizirani oblik odgojno – obrazovnog rada namijenjen učenicima razredne nastave.  Jedan je od modela kojim se kvalitetno i sustavno zbrinjava dijete mlađe  školske dobi  te mu se organizira vrijeme za učenje i slobodne aktivnosti.

Rad u PB-u je usklađen s nastavnim planom i programom.

Učenici rade samostalno, ali u svakom trenutku mogu zatražiti i dobiti objašnjenje. Zadaće se ispravljaju čim ih dijete napiše te tako dijete dobiva povratnu informaciju o usvojenosti znanja. Djetetu se pruža mogućnost ispravka pogreške i na taj mu se način jača samopouzdanje.

Kroz kreativan i uporan rad učiteljica, učenici usvajaju socijalne vještine, radne navike te uče kako učiti. Rad I igra u boravku snažno utječe na emocije učenika, sigurnost u sebe, samopoštovanje, povjerenje u prijatelje, međusobnu suradnju, pomaganje, odgovornost spram novih obveza, znatiželju, samovrednovanje, osjećaj uspješnosti, snalažljivost, kreativnost, pravo na pogrešku te i prihvaćanje istih kako svojih tako i kod drugih učenika.

Foto-galerija

           

Skip to content