LiDraNo 2025

Naš školski list Brđanko predložen je za državnu smotru LiDraNo 2025. Čestitamo uredništvu te svima onima koji su zaslužni za veliki uspjeh Brđanka!

Pročitajte više
Pogled u veljaču

Veljača je poseban mjesec u našoj školi. Prepun je aktivnosti u kojima sudjeluju naši učenici i njihovi učitelji. Što se sve događalo u školi i oko nje, pogledajte klikom na link:  https://bit.ly/pogled_u_veljacu

Pročitajte više
Valentinovo u 2.a razredu

Ove godine učenici 2.a PB su povodom Valentinova  u razredu čitali LJUBAVne slikovnice u obliku grupnog rada. Svaka grupa je dobila jednu slikovnicu koju su trebali pročitati, proučiti ilustracije a potom izraditi plakat. Na kraju su prezentirali svoj mini – plakat te...

Pročitajte više
MAT ligica

      Učenici 1.a sudjelovali su na MAT ligici, matematičkom natjecanju za učenike prvih razreda osnovnih škola. Riječ je o natjecanju parova koje je nastalo 2017. g. sa željom popularizacije matematike.      Osim što su u...

Pročitajte više

  Budite u tijeku !

Produženi boravak

Organizacija rada:

Produženi boravak je neobvezan,  organizirani oblik odgojno – obrazovnog rada namijenjen učenicima razredne nastave.  Jedan je od modela kojim se kvalitetno i sustavno zbrinjava dijete mlađe  školske dobi  te mu se organizira vrijeme za učenje i slobodne aktivnosti.

Rad u PB-u je usklađen s nastavnim planom i programom.

Učenici rade samostalno, ali u svakom trenutku mogu zatražiti i dobiti objašnjenje. Zadaće se ispravljaju čim ih dijete napiše te tako dijete dobiva povratnu informaciju o usvojenosti znanja. Djetetu se pruža mogućnost ispravka pogreške i na taj mu se način jača samopouzdanje.

Kroz kreativan i uporan rad učiteljica, učenici usvajaju socijalne vještine, radne navike te uče kako učiti. Rad I igra u boravku snažno utječe na emocije učenika, sigurnost u sebe, samopoštovanje, povjerenje u prijatelje, međusobnu suradnju, pomaganje, odgovornost spram novih obveza, znatiželju, samovrednovanje, osjećaj uspješnosti, snalažljivost, kreativnost, pravo na pogrešku te i prihvaćanje istih kako svojih tako i kod drugih učenika.

Foto-galerija

           

Skip to content